Podpora
Níže je uvedeno řešení nejčastějších problémů, které se mohou vyskytnout při používání tohoto serveru a jeho služeb.
Pokud potřebujete pomoci s nastavením poštovního klienta, zadejte prosím Váš požadavek prostřednicvím aplikace HelpDesk na intranetu.
Windows XP a Internet Explorer
Používáte Windows XP a prohlížeč Internet Explorer!
Operační systém Windows XP již není podporován. Prohlížeč Internet Explorer ve všech verzích určených pro Windows XP nepodporuje Server Name Indication (SNI) a můžete mít problém s přístupem k webovému rozhraní.
Pro správnou funkci doporučujeme použití jiného prohlížeče, např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome.
Odkazy na stažení:
Kořenový certifikát NEMFM CA
Pro automatické ověření certifikátu tohoto serveru Vaším internetovým prohlížečem je nezbytné do něj nainstalovat kořenový certifikát certifikační autority, která certifikát serveru ověřila. Předejde se tím problémům s přístupem (neplatnost certifikátu) k zabezpečeným částem tohoto webu (tzn. webovému rozhraní k emailu).
Kořenový certifikát NEMFM CA lze nainstalovat kliknutím sem a projít průvodce importem certifikátu.
Pokud se i přes instalaci kořenového certifikátu stále objevuje varování prohlížeče o neplatném certifikátu, je nutné tento certifikát potvrdit ručně pomocí příslušné volby v zobrazeném dialogu.
Windows XP a Internet Explorer
Operační systém Windows XP již není podporován. Prohlížeč Internet Explorer ve všech verzích určených pro Windows XP nepodporuje Server Name Indication (SNI) a můžete mít problém s přístupem k webovému rozhraní.
Pro správnou funkci doporučujeme použití jiného prohlížeče, např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome.
Odkazy na stažení: