Podpora

Níže je uvedeno řešení nejčastějších problémů, které se mohou vyskytnout při používání tohoto serveru a jeho služeb.

Pokud potřebujete pomoci s nastavením poštovního klienta, zadejte prosím Váš požadavek prostřednicvím aplikace HelpDesk na intranetu.

 

Windows XP a Internet Explorer

Používáte Windows XP a prohlížeč Internet Explorer!

Operační systém Windows XP již není podporován. Prohlížeč Internet Explorer ve všech verzích určených pro Windows XP nepodporuje Server Name Indication (SNI) a můžete mít problém s přístupem k webovému rozhraní.

Pro správnou funkci doporučujeme použití jiného prohlížeče, např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome.

Odkazy na stažení:

Kořenový certifikát NEMFM CA

Pro automatické ověření certifikátu tohoto serveru Vaším internetovým prohlížečem je nezbytné do něj nainstalovat kořenový certifikát certifikační autority, která certifikát serveru ověřila. Předejde se tím problémům s přístupem (neplatnost certifikátu) k zabezpečeným částem tohoto webu (tzn. webovému rozhraní k emailu).

Kořenový certifikát NEMFM CA lze nainstalovat kliknutím sem a projít průvodce importem certifikátu.

Pokud se i přes instalaci kořenového certifikátu stále objevuje varování prohlížeče o neplatném certifikátu, je nutné tento certifikát potvrdit ručně pomocí příslušné volby v zobrazeném dialogu.

Windows XP a Internet Explorer

Operační systém Windows XP již není podporován. Prohlížeč Internet Explorer ve všech verzích určených pro Windows XP nepodporuje Server Name Indication (SNI) a můžete mít problém s přístupem k webovému rozhraní.

Pro správnou funkci doporučujeme použití jiného prohlížeče, např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome.

Odkazy na stažení: